JavaScript lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser. Voor de beste gebruikerservaring, zorg ervoor dat javascript ingeschakeld is voor uw browser.
Winkelwagen ()
Artikelnummer:
Reken af met uw account
Dit formulier is beveiligd met reCAPTCHA - het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Afrekenen als een nieuwe klant
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:
Algemeen: Rechts bovenin onze webshop ziet je een icoontje. Als dit icoontje niet ingekleurd is, bent je niet ingelogd. Is dit icoontje oranje gekleurd, dan ben je ingelogd. Aannemer of groothandel? Jouw icoontje verandert nu in een oranje toolbox. Je bent nu ingelogd als aannemer of groothandel.
De actuele openingstijden van Huisman.
Je kunt jouw bestelling ophalen op onderstaand adres: Oost-Om 29 5422 VX Gemert Nederland
Je kunt gemakkelijk contact met ons opnemen via e-mail of telefoon. Onze medewerkers staan klaar om je te helpen met al je vragen.
Benieuwd naar onze materialen? Kom dan een kijkje nemen in onze nieuwe showroom! Hier presenteren wij onze standaard materialen, zoals sandwichpanelen, damwandplaten, hout, (schuif)deuren en nog veel meer. Mocht je een proefmonster of een kleurstaal willen, neem dan contact op met de verkoopafdeling.
Voor montagehandleidingen en detailtekeningen kan het raadzaam zijn de kennisbank te bezoeken. Heb je hulp of advies nodig bij je bestelling, neem dan gerust contact op.
Huisman Gemert levert aan zowel particulieren als aan de zakelijke markt.
Dit is zeker mogelijk, mits je bestelling nog niet verzonden of geleverd is. Neem hiervoor contact op met de afdeling verkoop.
Je hoeft niet per se een bestelling te plaatsen om goederen af te halen bij Huisman Gemert. Van onze voorraadartikelen hebben wij normaliter voldoende liggen. Twijfel je of een product op voorraad is? Neem dan gerust contact op met een medewerker. Wanneer je online een bestelling plaatst, is dit in veel gevallen gemakkelijker.
Onze specialisten hebben per artikelgroep het product met de beste prijs-kwaliteitverhouding voor je geselecteerd en hier het “Huisman’s Keuze” label aan gehangen. Zij willen je op deze manier meegeven dat je zonder zorgen dit product kunt aanschaffen.
Producten waar de tekst “samenstellen” bij staat, zijn zogeheten configureerbare artikelen. Deze artikelen kun je via een stappenplan geheel naar wens samenstellen. Zo kun je bijvoorbeeld de kleur, het materiaal of de afmeting selecteren. Per ongeluk een verkeerde keuze gemaakt? Geen enkel probleem — klik eenvoudig op het vorige nummer en maak de juiste keuze.
Een gelegenheidspartij kan om meerdere redenen zo bestempeld worden. Zo kan het tijdens de productie voorkomen dat er een foutje wordt gemaakt, bijvoorbeeld wanneer de afmetingen niet geheel kloppen. In plaats van deze producten weg te gooien, kun je ze kopen voor een lagere prijs. Ook kan het gaan om producten die licht beschadigd zijn (zoals krassen of deuken), of partijen die uit het assortiment gaan verdwijnen.
Ben je een aannemer of handelaar? Dan kun je een zakelijk account aanmaken en zo profiteren van de voordelen van een zakelijk account.
Je kunt producten retourneren door de stappen te volgen op het retourformulier.
Wil je een statiegeld pallet/bok retourneren, gelieve dit door te mailen naar logistiek@huisman.nl inclusief het ordernummer.
De verwachte levertijden van onze producten staan vermeld in onze webshop. Wij trachten de producten binnen deze genoemde termijn bij je te leveren. Helaas kan het in de huidige markt voorkomen dat deze termijnen niet haalbaar zijn. Mocht dit het geval zijn, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op.
Vind hier onze bezorgkosten en wat de bezorgmogelijkheden zijn.
Het ingevulde bezorgadres moet bereikbaar zijn met een vrachtwagen/trailer combinatie (lengte 17 meter, gewicht 40.000 kg). Er moet ook rekening worden gehouden met milieueisen, zoals milieuzones. Twijfel je over de bereikbaarheid? Neem gerust contact op met de afdeling.
Wanneer je de bestelling vooraf hebt betaald, hoef je niet thuis te zijn bij de levering.
Dit is afhankelijk van de route van de chauffeur. De afdeling logistiek kan dit een dag van tevoren aangeven. Ben je niet zeker dat je thuis bent? Zorg dan dat de betaling vooraf voldaan is — de chauffeur kan dan alsnog lossen zonder dat je thuis bent.
Ja, dit kan heel gemakkelijk. Ingelogd als klant: In “mijn account” kun je eenvoudig jouw adresgegevens wijzigen. Nieuwe klant? Je vult standaard het bezorgadres in. Onderaan staat standaard aangevinkt dat factuur- en verzendadres hetzelfde zijn. Wil je een ander factuuradres? Haal het vinkje weg, en het invulveld verschijnt.
Huisman levert franco vanaf €1250 exclusief BTW (€1512,50 inclusief BTW). Voor de voorwaarden zie de website.
De levertijd is afhankelijk van het bestelde product en staat per artikel vermeld. Wanneer alles op voorraad is, levert Huisman Gemert binnen twee werkweken. Heb je vragen over de actuele levertijd? Neem dan contact op met een medewerker.
Je bestelling liever op een ander adres geleverd? Geen probleem! Reageer op de orderbevestiging en een medewerker past dit direct aan.
Huisman Gemert levert op Texel (levertijd kan langer zijn). Levering op andere Waddeneilanden is niet mogelijk. Wel kunnen producten worden geleverd in de haven.
Wanneer alle producten op voorraad zijn, kun je je bestelling direct afhalen. Indien artikelen besteld moeten worden, ontvang je bericht zodra de bestelling klaarstaat.
Huisman biedt de volgende betaalmethodes aan: - iDEAL - PayPal - Bancontact - Belfius - KBC - Mondu, Zakelijk kopen op factuur (BNPL) - Betaling per PIN (bij afhaal/levering) - Contant (alleen bij afhaal) - Overboeking voor afhaal/levering (middels pro-forma factuur)
Als Huisman Gemert willen wij jou als klant zoveel mogelijk vertrouwen geven. Dit doen wij door diverse betaalmethodes aan te bieden met ieder zijn eigen voordelen. Doordat wij op onze website producten aanbieden met zeer scherpe prijzen, zijn wij genoodzaakt de kosten voor deze betaalmethodes door te berekenen.
Nadat je goederen zijn geleverd ontvang je vanuit onze partner Mondu jouw factuur. De factuur dien je ook te betalen aan Mondu, dit kan eenvoudig via het portaal waarin je jouw factuur ontvangt.
Bij Huisman is achteraf betalen helaas niet mogelijk voor particulieren. Voor de zakelijke markt bieden wij deze mogelijkheid wel via betaalprovider Mondu. Wanneer je online een bestelling plaatst, kun je kiezen voor Mondu als betaalmethode. Als Mondu jouw aanvraag goedkeurt, kun je bij Huisman op rekening kopen. Mondu neemt in dat geval jouw rekening over.
Wanneer je een bestelling komt afhalen en deze nog niet is betaald, heb je de volgende mogelijkheden: - Betalen met pin - Contant betalen
Huisman heeft op dit moment geen actieve kortingscode. Wij zorgen ervoor dat wij je altijd een scherpe prijs kunnen geven.
Ja, dat is mogelijk. Zakelijke online klanten kunnen bij Huisman eenvoudig op rekening kopen via Mondu. Tijdens het online bestelproces selecteer je Mondu als betaalmethode. Na goedkeuring door Mondu kun je op rekening kopen bij Huisman. Mondu neemt hierbij het volledige factureringsproces over, inclusief het risico op wanbetaling.
In principe kan iedere zakelijke klant op rekening kopen bij Huisman, zolang je bedrijf wordt goedgekeurd door Mondu. Mondu voert een controle uit om te bepalen of je in aanmerking komt. Als je wordt goedgekeurd, neemt Mondu de factuur over en kun je veilig en gemakkelijk achteraf betalen.
Mondu is een toonaangevende online B2B-betalingsoplossing die “Betalen op factuur” volledig voor ons beheert. Zakelijke klanten kunnen veilig en eenvoudig achteraf betalen. Mondu neemt risico en administratie over, zodat jij je kunt richten op je bedrijfsactiviteiten. Tijdens het bestelproces selecteer je Mondu als betaalmethode. Mondu voert een bedrijfscontrole uit. Zodra goedgekeurd, neemt Mondu de factuur over inclusief risico op wanbetaling. Voor meer informatie: zie Mondu FAQ.
De Mondu bedrijfscheck werkt snel en eenvoudig. Tijdens het afrekenen selecteer je “Achteraf betalen op factuur” en vul je bedrijfsgegevens in. Mondu voert een kredietcontrole uit met geavanceerde algoritmes. Wordt de check goedgekeurd, dan kun je direct op rekening kopen en wordt je bestelling zonder vertraging afgerond.
Het spijt ons, maar je bent niet door de kredietcontrole gekomen. Dit betekent dat je momenteel niet op rekening kunt kopen. Je kunt wel een andere betaalmethode gebruiken. Voor vragen over de afwijzing kun je contact opnemen met Mondu via hun contactpagina. Voor vragen over andere betaalmethoden of je bestelling, neem contact op met Huisman.
Bekijk wat het verschil tussen de verschillende type coatings is.
Ja, zeker! Wij produceren ook maatwerk. Zo maken wij geheel naar wens zetwerk, maar ook staalconstructies kunnen wij volledig op maat produceren. Heb je een product dat niet op de website terug te vinden is en speciaal op maat gemaakt moet worden? Neem dan contact met ons op. Zie ook het kopje: Maatwerk.